header text

Ya Allah,berikanlah kepadaku kitabku(catatan amalku)dari tangan kananku dan janganlah Engkau berikan kitabku melalui tangan kiriku.Aaminnn...

Wednesday, December 15, 2010

N tah la...(^_^)


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM....
mntak maaf klu ada yg terasa....^^
utk diri sendiri jugak ni....(^_^)
hmm.....sekarang ni macam2 fesyen boleh tengok....
ooppppps....bukan nak sentuh pasal islamic fashion festival....
tp nak sentuh sikit pasai fesyen n perangai org pompuan la ni...



satu pekataan...
PERGAULAN.....
Adoyaiiii kawan2....awat yg dok buat lagu tu......
xrasa segan ka dok begambaq pozing2 manja dengan org laki.......huhu
begambaq saja blh thn g....ni yg bab sentuh menyentuh tu yg xtahan tue.........
semua tawkan hukum hakam agama....benda basic ja pun.....
free2 ja bg iklan kat org laki.....free "touch".....ewwwwwwwwwwwwwwwww...........
malu2......



bukankah wanita ni dihiasi dengn sifat malu............?????kat mana kita lempaq rasa malu kita tu.....
ka POKOK SEMALU dah kebas semua.......

klu POKOK SEMALU dah kebas semua,,,,,(^_^)
tolonglah p ambik balik.....
apa lah yg dapat klu dok asyik suka huhahuha sana sini dgn laki yg bukan mahram....
hmmm....rasa lazat?????
lazat yg boleh humban ke lembah hina dan maksiat....


 sedaqlah kawan2....
bnyk dosa kita ni.....kita selalu lupa kat ALLAh tp ALLAH xpenah penat n lupa utk jaga kita....
jgn sesekali mencabar ALLAH.....
buruk padahnya....

awatlah....yg susah sangat nak tutup aurat elok2....Adeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
bukan susah pun....ka sahabat2 rasa dgn tutup aurat ni akan memngongkong pergaulan yg diamalkan....???

adoiiiii.....sakit mata tengok.....kesian pak ustaz n pak aji tengok.....
elok2 ustaz tu hafal al-Quran....bila hampa lalu depan dia......
beteraboq hilang.........         

bukan susah kot nak cari tudung yg bukan macam jala ikan tu....
belambak ha tu juai kat kedai.....
rasanya murah lg drpd tudung jala ikan yg buat dosa tu.....
hah......pasai baju pulakkkkk.....
xdak ka baju yg besaq2 sikit???????
klu yg saiz L tu yg p dok pakai hak saiz S pasai pa.......
hmmm......malu2...semua nak tayang....kita sendiri pun malu nak tengok......free2 ja buat iklan free.....
awat yg dok anggap mcm sedekah ka???????
hmmmm....

malu pulak bila dok atas bas dengaq ustaz ni dok cerita dia teguq pompuan xpakai tudung........
n dia nak belika tudung klu pompuan tunak....
malu2...buleh pulak pi jawab "kamu tahu ke selera saya"""???/

parah2....
lg satu.....klu x kesian kat diri sendiri tolonglah kesian kat mak ayah....
terutama ayah......kessssssssiiiiiiiiiiiaaaaaaaaannnnnn....ayah......
apalah nasib diri ayah yg malang....???
nak tanggung dosa dia lg....tu pun belum tentu lepas.....dosa mak,anak2.....hmmm
xkesian kat ayah ka????
xsayang ka kat ayah????

ni belum bab kapel mengapel lagi......
apa dia kata...."i lap u....ulap me"
geli geleman .....huhu
dalam islam mana ada istilah mengapel ni cek oiiiiiiiiiii.....
semua tu budaya org putih....
apa..... u jump i jump????

nak jump kat mana tu kak???
kat api ka.....????
ka kat tali yg budak2 dok main tu apaka nama pun AA xtaw lah....
xyah lah dok jump kot situ hu....
jump ke perintah ALLAH tu ha,,,,,
tutup auratt........
bukan ALLAH nak bebankan kita pun....


xyah dok letak gambaq kita kat fb ni...
kita bukan artis...hehe
malu koti....
iklan free pulak.....

haila.....heran bin ajaib....klu lecturer gertak suruh baca ka apa ka....
buleh pulak nak stay all the night.
tp bila perintah ALLAH xmaw buat...
mcmna...kerja dgn manusia diutamakan melebihi kerja dgn tuhan......

huhu...bila putuih cinta....ingat kat ALLAH pulak......
xpatut xpatut....."ya ALLAH tabahkan hatiku dalam menghadapi ujianmu"....
hmm...macam main2 ja....

terserah lah...semua dh besaq  n pan jang mcm kacang panjang.....
ada akal....oopppps...kata golongan cendikia kat u.....
tu pun x blh nak pikiaq ka kak....???

hmmmm....mintak maap la klu terasa,,,
sebenaqny nak taip bnyak lg....

note ni diambil dr seorg sahabat stlh mndpt kebenarannya...,
utk dikongsikn bersama sahabat2 disini....^^






http://www.facebook.com/note.php?note_id=170704416290565

No comments:

Post a Comment